Glad midsommar

Åren går och nu är det äntligen dax för den svenska midsommaren.
Sol, regn, åska, och glada människor.
Sill, blommor, jordgubbar och gemenskap.

Har helt glömt att ringa mor och resten av familjen. Dumt dumt men endå. Dom är absolut inte glömda.
Så jag ska se till att ringa snart. Men just nu åskar det lite väl. Så deras telefon är nog inte på.

Det bästa med åskan är att man får poppa popcorn =)
Tur att jag är hos popcorns mästaren så det blir några.

Igår babblade jag och Jenny efter träningen. Och för en gångs skull babblade jag mäst. Illa men behövligt.
Nästa vecka är det hennes tur =P

Jag har även kommit på att jag saknar mål i polon igen.

Jag har gjort jordgubbs/daim tårta. Den vart bra, iallafall utanpå!!
Nu ska jag gå och vara social igen.

Kram på er alla och trevlig midsommar//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0