Katrin tar studenten

På fredag smäller det. Katrin, lillskiten, väggsparkaren och min "adopterade" lillasyster tar studenten.
Så arg över att jag inte är hemma och kan skjussa henne och hjälpa det lilla jag kan innan hennes stora dag.
Ännu argare över att jag inte är med och slänger blommor runt halsen på henne direkt efter att hon kommit ner från balkongen. JAG VILL FOTTA HENNE!!!! Ge henne ett litet album senare. Men icke.....

Men jag ska i alla fall hem till henne på eftermiddagen och ge henne paket. Det ska bli kul =)

Hoppas du får världens roligaste dag och att du inte sover en blund denna vecka =D

Och nu till er andra glada studenter: JAG HAR INTE GLÖMT ER. MEN KATRIN ÄR BÄST!!! ;)

HA EN UNDERBAR STUDENT!!

Kommentarer
Postat av: katrin

HAHAHAHA tack elin <33 jag ha fan inte sovit mycket -.- och min kropp är alkoholförgiftad, är så sjukt sliten nu. MEN IAF, JAG VET ATT JAG ÄR BÄST :D KIM JOCKE OCH VIKTOR KAN SLÄNGA SIG I VÄGGEN DÄR JAG SKA SPARKA PÅ DEM NÄR JAG VÄL SOVER

2009-06-10 @ 23:58:19
URL: http://katryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0