Letar efter PS2 med ljus och lykta

Ja, det är vad jag har gort en stor del av min helg. Då älsk är i Luleå och paddlar och snorar så har jag var hos mina föräldrar och vart hundvalpsvakt. Riktigt mysigt. Dumt bara att jag för engångskull sov så djupt att jag inte hörde när han bet sönder en träbit och anföll den andra stackars hunden =P
Men det vart inga pölar på golvet iallafall så det var ju lyckat.

Letar efter ett ps2 till lillelillebrodern. Hittat ett finfint nu, tror jag. Eller jag hoppas.
Mamma och Bror ska dit i morgon och glo lite. Han värkar iallafall trevlig och förhoppningsvis ärlig.

Jag har städat och tvättat idag efter träningen och en liten stund till på landet.
Det vart bra. Och bättre ska det bli =)

Men nu ska jag ner till tvätten igen...
Och förhoppningvis får jag vara själv och orörd där.

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0