Och hon utbryter; "Äntligen!!!"

Hej på er!

Såhär är läget; Jag har äntligen kommit på ett namn jag kan tänka mig att blogga under på riktigt nu.
Eller jag och jag men, Stina, fina Stina kom på att jag gillade chilicorncarne och hade det i matlåda x antal dagar denna vecka. Vi kom överens om att det var tur att vi inte delade rum denna vecka.... Enkel och listig slutsats.
Då fick hon till "elinvonfisen" hux flux och där fastnade jag.
De lite mer komiska och även den andra sidan i det hela var att mamma kallade mig fisen när jag låg i magen och det gjorde det inte det hela mindre passande.

Så detta är mitt nya bloggnamn.

Like it or not, I lööööv it!!! =)

//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0