Saknar allt i livet...

Jag försöker syselsätta mig så att jag inte hinner tänka på att jag längtar hem så mycket.
Men endå, det bara är så endå.
Jag saknar Älsk, hamstern Molly, alla vänner, träningarna, lägenheten, Familjen, svärföräldrarna, till och med bilen SAKNAR JAG!
Jag är inte den sorten som saknar bilen, så nu börjar det gå långt....
Men nu har jag snart bara 3 veckor kvar. Nästa i Nora så då är jag ju hemma.
Så bara 2 veckor kvar här, i Filipstad. Det känns fint att få börja leva igen sen. Komma igång med allt som man vill ska funka hemma och runt om. Nu känns det bara som bortkastad tid, allt som inte är jobb..

Nu ska jag ringa Älsk, eller skriva sms iallafall för jag tror han är på möte.
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0