Sol sol.. underbart med sol

Idag kom jag hem från jobbet och fixade allt med älsk så fort jag kunde för att sedan åka ner till malmön.
Naturligtvis vart det målnigt när jag kom ner och allt badsug försvann. Vi fixade upp planen och spelade slutligen lite kanotpolo. Det var kul. Mycket folk och mycket babbel.
Nu har jag betalat räkningar och ska dra mig mot kojjen.
Imorgon är det upp 5 igen. Inte så sugen, men BARA 2DAGAR TILL SEMESTER! Så igentligen får man inte klaga =)

Imorgon kanske vi ska äta på greken med Jenny. Eller Jenny ska dejta Älsk och jag får följa med =P

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, de är tur att ja får låna kalle så ja me kan gå på dejt då ja är för blyg annars :p haha

2009-07-02 @ 00:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0