Vart; Inget alls

Idag har jag jobbat och setat i solen på mina raster. Skönt när solen tittar fram. Hoppas sommaren kommer nu. Snälla!


Sen har jag bara röjit runt här hemma. Jag ville inte träna. Kändes inte som att nån skulle komma heller så då bara tröttnade jag på tanken tillochmed. Men på torsdag då ska jag träna.
Vart inget bilbingo idag. Min tuta är ju trasig... Hur vet dom då när man har bingo??? :)

Precis innan jag la mig i sängen, sängen sängen sängen, för att skriva lite skulle jag smörja in mig med den nyköpta hudkräm jag köpte på ÖB idag. Börjar smörja och märker hur krämig den är. Den blir nästan vit löddrig. Varför?
Jo, DET ÄR TVÅL!! Aja, så kan det gå...

Nu har jag pratat med Älsk som värkar ha det bra där uppe i Luleå. Dom skulle äta grillat nu och babbla.
Men vi sa nästan att vi skulle gå på bio på fredag. KUL! =) Längtar...
Han kommer hem i morgon runt 12 min älsk. Bra tycker jag..

Men nu ska jag sova. Det har jag förtjänat idag.

Elin


Ps: Jag lånade Sarahs kanothusnyckel igår och tog med den hem. Fick reda på under dagen att det var Mickes jobbnyckel jag hade. Lite busigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0