God kväll

Jag har inte packat klart. Men jag VILL sitta här lite. Känns jävligt att hoppat över träningen när jag sitter har eller städar istället för sova som jag borde. Förhoppningsvis är inte internetet på hotellet så dyrt så jag kan surfa där nere med.

Här kommer youtube film från vårt hotell:
(har själv inte hunnit titta på hela, men men)



Igår kl 9 var det 29 grader på plats och i går kväll vid 10 var det 33 grader. Fy f*n!
Idag införskaffade jag mig solglasögon.
Älsks kommentar var; "Ah, fluga". Det betyder typ; du ser ut som en fluga men eftersom dom kostade HELA 180kr (mycket för han tydligen medans jag var glad att dom var på halvapriset) så går dom väl att ha men jag säger dom är fina ^^ Hahaha.. Gullig kille jag har <3

Okej vad har jag kvar?!
Lite kläder och sen damsuga skulle inte sitta fel... eller så gör ajg sisåhär att jag plockar undan bra nu och packar helt klart. Så kan jag fixa till mig och lägenheten i morgon. Blä! Känns som det är massor jag vill göra för att komma hem till en fin lägenhet. Men men..
Behöver sova så jag orkar med morgondag. (sluta tänk på det nu.....)
Saknar min lilla snabbfot :`(

Nej nog med tidsfördriv här...
God natt på er!!!

Kommentarer
Postat av: Din "Snabbfotis"

Miss U too, vattendjuret!!!

å jag vill följa me´till de dära varma...jag kan typ bo i en palm nånstans lååååångt från er. Lovar!!

Kursen kokar min hjärna så den kan du "se fram emot" att få gå!! ;) Det roligaste är den lilla hunden som skäller ut oss efter noter hela tiden...haha...

kram å du överlever lovar!!!!

2009-11-11 @ 21:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0