Hej sverige!

Skrev precis jättebra till er där hemma men nätet bröts som så många gånger tidigare så
jag får så glatt börja om om jag vill ha nått skrivet. Nu är jag (eller älsk kanske det var, minns ej)
 så smart så jag skriver i ett texdokument först. Orkar bara inte göra samma miss igen.
Älsk ligger och sover i soffan bredvid mig. Vi har det målnigt idag och det blåser. Varmt i luften
men jag frös när vi hade snorklat. Hoppas på en massa sol igen i morgon.
Idag har vi och 2 stockholmare, letat efter colona divers här i trakten. Guiden var inte till så stor
hjälp då hon skickade oss åt helt fel håll. Med flit? Vem vet!?
Nu har vi i alla fall hunnit kolla upp vart det ligger på riktigt, innan internetet koplades ifrån,
 så vi ska ut och underskö saken igen, snart.
Vi har växlat till oss egyptiska penga nu och var och handlat hudkräm till mig och film till
Älsks undervattens kamera. Kulit! Vi träffade en kamel/dromedar ( såg inga pucklar) utnför
affären. Ståtligt, långbent djur.
Alla är trevlig här och flörtiga utan stop. Jag tycke det är jobbigt och stänger av allt vilket blir fel
när det kommer andra som bara vill vara trevliga. Försöker lära mig, men det kan jag väl
tidigast när vi åker hem, så brukar det ju vara.
Finns minst 10 matställen här med varirande mat. Det är inte såmycket "Egypten stuk" på maten
så dom gör väl så gott dom kan =P Inte allt för lyckat jämt.
Polerna är kallare än havet men endå så man kan bada. Jag han bli rätt brun bara igår men med
en Älsk vid sn sida är badandet lite högre prio. Tror ändå han har tålamod att låta mig ligga
endel. ^^
Tänke jag skulle skriva ner mer och lägga ihop text och bilder när jag kommer hem s ni får en
utförligare berättelse.

Nu så gapas det här men det får jag berätta mer m sen.

Hoppas ni har minusgrader hemma. Jag önskar mig nämligen snö. (drömma kan man)
Varma kramar på er//Elin


Kommentarer
Postat av: I was her to day

Här är allt bra, vi är avundsjuka som fan.

Hörs ikväll på mSn!



Kramar från familjen, råttan och muffing!

2009-11-16 @ 12:36:18
Postat av: Stina

Är ni hemma snart??? Vill typ vet allt...å lite till!

Kram från Mej som typ saaaaaaaaaaaaknat dig!!!

2009-11-20 @ 16:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0