Hela helgen har känts som att det är söndag..

Idag är det söndag. Kan du tänka dig?!
Jag har tränat idag. Skönt faktiskt, fast det kändes för tidigt för min smak.
I morgon ska jag tillbaka till jobbet efter 10 dagar av bortkoppling av allt som heter "Fortet". (gillar det namnet S ^^) Saknar många. Visa mer, andra inte..
Idag har jag lagt in alla mina bilder i tryckjt förvar på Älsks släde. Känns fint. Nu till framkallning på heltid. Ska bli spännande. FUJI here I come!! Hoppas på endel julklappar från ämnet med =) Eller vem vet, det kanske inte blir någon framkallning ens. Hihi, man vet ju inte så säkert.

Jag är rätt nyfiken på vad jag ska göra i morgon... Men jag vill inte skriva och störa min hjärtevän såhär sista timmarna innan det jag undrar över drar igång. Det går ingen nöd på mig. Bara jag får veta i morgon vad jag ska göra senare och hur det ser ut på FYS fronten.m.m.
Skäms över att jag missade det där med vykort. Hade ioförsig ändå inte vågat slicka nått frimärke så.... Håller på att förbereder julklappar här. Känns UNDERBART!

Är det bara jag som ser fram emot julen?! Vill ha den NU! Vill julstäda nu, julpynta, handla julklappar, slå in dem, hänga apelsiner i fönstrena, stryka gardiner, sätta ljus i fönstrena, göra julgodis och gröt.. Hänga upp misteln, hämta hem en gran, springa runt på mitt jobb(för första gången fast anstäld) i tomteluva.
JULAKTIONER!
MJUKPEPPARKAKA!
SHOPPA!!!!!
Hahaha. jag är knäpp. Egyptensjukan har nog inte släppt än
Jag är bara så sjukt glad att vara hemma igen.

Men nu ska jag sova.. Undra om jag har några rena arbetsbyxor på jobbet?!

Aja, vi får som sakt se. Kramar //Elin

MÅSTE HÖRAS!!
(Tack för låten Lifan ^^)



Kommentarer
Postat av: Jenny

jag längtar med till julen, för då är allt klart (förhoppningsvis) med skolan å allt sådant :) julklapparna är redan klara med :D men längtar inte så mycket än först ska det blir en låååång å skön vecka i utlandet =)

2009-11-23 @ 14:43:42
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0