Kvällsmys med lillprinsen

Ikväll ska jag vara "sovvakt" åt lillprinsen medans svågern tränar inför Järfälla.
Just nu lagar jag panerad fisk och potatis. Har städat av rätt bra om jag får säga det själv. I morgon ska jag på Niklas Strömstedt och det ska bli så kul så det var värt att städa bort dagen idag.
Har letat fram min bärbara dator så jag kan spela age of empires ikväll. Ska bli roligt.
I övrigt så blir det vilodag idag. Fast den här städningen var inte att leka med så... ja skulle nog kunna tänka mig att jag körde bort endel av träningsvärken.

Jag har fått mina "saknade" pengar från Lön idag. 2800kr rikare och lyckan är gjord. Skönt att ha lite med sig till Egypten fast det säkert inte kommer bli nått handlande.
Föresten, jag har inte kollat klart i taxfreekatalogen än ^^
Den får följa med i kväll..

2 dagar jobb kvar denna vecka. Helt överkomligt med Stina vid min sida.
Värre blir det nästa vecka... hahahaha... Nej, nu var jag lite dum.

Nu ska jag kolla var Joar blå ligger i Enköping.
Ha det bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0