Lite frusen men glad ändå

Jag sitter och lyssnar på lillprinsens hostningar från rummet bredvid. En gång har jag hitintills sprungit dit för att se att han andas efter hostanfallet.
Han ligger kvar i sin fars säng. Bra bara han sover så får svågern göra det som det ska vara när han kommer hem igen. Han är så söt, men förkyld så inget barnmys i onödan här inte... Får ta det senare. ^^

Är väldigt nöjd med min dag. Synd på Älsk däck som det var pysis på bara.. Men jag han med bra mycket och fick det helt okej hemma innan jag var tvungen att åka hit, där jag är nu.
Bara en stund till jag kommer vara här nu.. Lite tråkigt men gud vá skönt det ska bli att sova. Nästan fullt ös hela dagen på jobbet och sen fullt ös med städning och matlagning.

Oj, vad ska jag ha på mig i morgon till Niklas?? Det ha jag inte haft en tanke på... Sjutton oxå!!
Aja, får väl bli nått vanligt, halvmysigt från garderobem. Bara det inte är mina mjukisar jag har på mig så är det bra. Inte illa ment mot mjukisarna, men när man ska lyssna på en barndomsidol så borde jag väl kunna lägga ner lite mer energi tycker jag... =P

Aja, nu ska jagspela lite till och sen är nog Svågern här sen..

God natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0