Sitter hemma hos svärföräldrarna

Hejsan!
Veckan har vart stinmulerande, jobbig och kul. Älsk fick komma på guidning av mig i går. Det var riktigt kul. Jag har träffat Stinan iallafall 2 gånger. Jag har jobbat över och varit så j*vla duktig att jag efter 12 timmar jobb gick en superpromenad på en timme. Jag har försökt hitta mig en plats i en grupp som jobbat ihop ett tag och vart ivägen och en svans, men till slut hittat mig en plats jag gillar. Jag har försökt se en struktur på fortet som jag trodde fans där nu...men ack så fel jag hade. Försökt se hur fysen funkar, men inte hellaer där har jag sätt något klart tecken. En riktigt kul sak var att jag fick frågan att adoptera en hamster från en jobbarkompis. Ser ut att vara bra på hemmaplan men jag får inte iväg smset till J så jag får svar på mina frågor. Hoppas han ahr mottagning snart.. Vi fick brownis på jobbet med. Goda goda!

Idag så har jag vaknat av att svärfar ringde och var helt säker på att jag hade försovigt mig från jobbet. Lugnade mig, och sov en timme till. Sen har jag farit till Örebro med svärfar och Älsk. Och Candy såklart.
Så var det. Och jag träffade Madde och Carola, med Carolas ena barn oxå. Jag mitt dövöra hörde dem inte.. =P
Men nu ska jag äta och är ivägen lite gran..

Föresten har jag fått en supergrim skrivare av älsk...

Men nu behöver jag hjälpa till...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0