Trött!

Jag saknar Stina på jobbet.
Jag saknar Jenny på alla träningar.
Jag saknar all tid jag hade förut.
Känner mig så låst.
Känner mig så tyst.
Känner mig så oflexibel, som gjuten i sten.

Men jag tycker så mycket om alla jag känner och har kännt. Känns hemskt att jag har tappat så många. Hoppas bara inte dom tror dom är glömda. För ingen är glömd för mig..

Nu är jag förbannat trött och sådär ömkig så det är dax att sussa.
Det enda dumma med sömn att jobbet blir så nära igen då........

aja, god natt/Elin

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag saknar dig med, känner mig som en dålig människa som inte är på träningarna, men de går så bra i handbollen nu... men får veta imorn om ja kommer på söndag :D Du blir heller aldrig bortglömd de ska du veta, vänner för evigt för alltid <3 Jag vill inte jobba å känna dom är känslorna, låst, tyst och oflexibel... Saknar dig vännen min, ses förhoppningsvis på söndag annars bokar vi in en Jenny å Elin dejt, med möjligen lite inslag av Kalle innan jag åker =)

2009-11-24 @ 00:03:36
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se/
Postat av: Stina

Miss U 2!!! Trött idag...ska nog sova mer nu...kram!!!

2009-11-24 @ 11:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0