00:00

Det är natt. Jag sitter och fryser lite smått i min och Älsks lägenhet. Hur varmt kan det var? 17 grader? Nej, inte så kallt. Inte längre. Jag har ju haft både ugnen och spisen på, så det borde väl vara en 20 grader iallafall. (J*vla KBAB) Jag trivs här. Men sakerna i lägenheten kryper närmre och närmre vilket gör att jag har ett visst obehag. Vi kastar påse efter påse, köper påse efter påse och endå; ingen skillnad. Förvaring, vinden, förådet, inget hjälper. Men endå, här är mitt hem och jag vill ha det så. 
Iallafall tills vi hittar det där huset som jag vill ha. Gärna det VI vill ha. Aldra hälst VI!

Jag har sätt "nio portar" (fast på engelska) ned Jonny Depp. Vilken karl... Han har den där lilla charmen som gör att man inte ser om han är rädd eller bara tänker. Skulle aldrig kunna tänka mig en sån man och jag. Men han är lite spännande i sina filmer med sin mörka ögon och sepeciella karaktärer. Och det där rufsvänliga hårtet är inte helt fel. Men det ser en gnutta flottigt ut för det skarpa ögat. (tror nästan tven vart för bra =P) 

Har käkat tzatsiki nyss. Jättestark och jättegod. Älsk lagade bjudmaten igår och idag fick jag bjuda han. Det var fläskfilé och klyftpotatis med tzatsiki(såklart). Gott gottt gott.. aja, ni fattar.
Sen har jag mulat popcorn och kollat på filmer på tven. Men nu börjar det vara sådär, för sent, igen så det är dax att packa ihop sig i sängen.



Snart blir det ljust igen. Eller hur?!

God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0