Dagen efter en ledsen dag

Vaknade helt förstörd i hela kroppen. JIPPI!
Klockan var 04,42 och jag skulle upp om 2 minuter. Glöm att jag går upp ni tänkte jag och somnade om lagom till klockan började ringa. Jag blir sååå glad........
Går upp och gör min morgongröt i micron medans jag klär mig. Skriker nästan rakt ut när brevbäraren tjongar in tidningen allt vad han har genom brevinkastet. Ni ska veta hur nära jag var att springa ut i topp och trosor och strypa f*nskapet. Älsk sover sött i våran säng han. Lite avis är man allt. Kastar i min fiberhavregrynsgröten och kutar ner, lite lagom sen som vanligt, till bilen.
Sen hoppar jag över i Stinas bil och sen är vi påväg.

Trött, fnittrig och busig dag på jobbet. Fick göra irriterande skitjobb men endå skönt att vara i berget ett tag. Fick veta att vi får åka dit nästa vecka med. Jag och Stina <3 ^^
Banankontakt du vet =P

Åkte hemåt efter en vrickad dag och lämnade kvar lite skit till dom som kommer i morgon. För i morgon är vi i Arboga (Bomba, bomba ^^) och grejjar till ca 2. Därefter är det BOWLING och Brorsan och Syrran. Men eftersom jag och Stinan antagligen är rätt döda efter att gått upp tidigt och vart i berget kommer vi nog hem vimliga tidiga. Och då menar jag inte vimliga som av alkohol. Vi är vuxna människor och kan konsten att vara vingliga av trötthet.

I morgon hämtar jag upp M 20 över och får sen plocka upp Stina och C på min parkering igen. Ska bli kul och se hur babbliga dom är sådär halv 7 på morgonen. Hihi...

Idag har det vart Mollybegravning. Hon fick en fin plats uppe vid Vågsjön. Hon fick med sitt hus, mat, godis, spån och hö. Så fint så... Saknar henne! Kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Vi hälsade på pappa och mina bröder på hemvägen. Man fick gå in finingången nuförtiden =P
Kul att dom håller på och grejjar.

Vi skulle ha gott och tränat nu men jag är seg och Älsk låg och vilade. Han var helt pajj i morse så han behöver nog sova nu när han ska upp tidigare i morgobitti. När jag får sova en timme längre ska han upp en timme tidigare. Så det blir en rätt konstig "sovmorgon" för mig... hm..



Nu ska jag med sova lite... Tidigt och bra. Bara packa först.

God natt med er..


Ps: Tur att min lilla Molly inte är mörkrädd. Gos på hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0