Egypten??

Var och kollade på huset idag. Det var okej. Men inte nått som jag ger mer än utgångspriset för. Det var fint och mysigt men mycket slarv/oklart och ger intrycket av att pengarna sinat lite. Men skönt med en vång, på gott och ont natuligtvis. Aja, nog om huset...

Älsk har tittat ut en "allting ingår"-resa i EGYPTEN!! Så imorgon kommer den svåra biten då jag ska fråga min chef om jag får åka utomlands en vecka om några veckor...
Jag vill och hoppas att jag får men jag tror inte på det själv ens... Men jag vill, vill, VILL!!!!! Hoppas hoppas att det finns möjlighet. jag tänkte motivera det hela med att jag faktiskt kommer jobba hel julen nästan (bara 2 dagar ledigt) så jag behöver lite semester i mörkret.
Tror inte det kommer funka. *suck*

Men tänk vilken motivationshöjjare både på jobbet och på träningen...



Ni skulle inte förstå lyckan om detta vart värklighet. Anledningen till att det är så brottom är att snart blir det kallt i Egypten (eller nej, men kallare) och vi vill ju åka när det är varmt såklart. Därför är det lite brottom dårå ^^

Aja, nu ska jag sova på saken.

Dröm sött och tillbaka till fängelsefortet i morgon.... -.-

Kommentarer
Postat av: Stina

Blääää på du! Åka ifrån mig i detta höstmörker vore ju straff-avgift på! ;) Men, men...tänk inte på mig inte... Jag har ju fortet att sköta och leran att slira omkring i...osv osv osv...

Kanske skulle ha sparat din matlåda som minne och tröst när du blir borta...hihi...

Kram å inte vänta imorgon!!! Då kan du få vänta läääänge...

2009-10-27 @ 17:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0