Här kommer lite bilder


Är inte det här en av de sötaste krabateter du sett??
Just nu känns det här som rätt hund för mig. Jag ska se hur stor denna kompis blir och hur den blir som person och sådär. Så jag har lite att gå på. En start lixom =)


Här kommer några kräftor från när vi var och fiska en helg. Dom var goda =)


När man åker iväg med svärföräldrarna (iallafall med mina) så kan man räkna med att grillen är med. Tycker dom är helmysiga. Här har vi lördagens solnedgång med grillen ifullgång. På den har vi fläskottletter. Bredvid (syns inte på detta kort) sitter svärfar med en kaffe och myser. På andra sidan står svärmor och bubblar.
Gillar kampinglivet. Och avgudar deras husvagn.


En kväll så gjorde jag minitacopajjer. Mycket mycket gott som tilltugg innan maten. Dock var detta bara ett exprement för huvudrätten var med tacopaj. Men nu vet jag att jag kan och att dom blir mycket goda =)

Nu räcker det med bilder en stund..

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0