Hurtig

Nej, nu är det snart dax att börja fylla i piggelino.. Jag är så j*vla hurtig nuförtiden "haha"..
Vi har precis vart och gått Ullvibackar runt och det var grymt skönt. Fick ont i knät dock och det runt om vart kallt men vad sjutton, måste ju börja träna upp det om det ska bli bra.

Fick sova en timme innan medans älsk gjorde ungspankaka. JÄTTEGOD! Han borde laga sånn mat oftare. Men nu har han duschat klart och jag behöver sova så jag orkar upp till jobbet i morgon. Ska tillägga att Älsk inte tyckt jag pratat för mycket idag så det var nog tur Stinan kom tillbaka till mig så jag fick babbla av mig =)

Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha... Blev gladeligen av med huvudvärken här på kvällen också!

Ooops...måste sova nu. Ska ju hämta dig "snart" ju. Och gärna via vägen och inte diket...

Kram kram

2009-10-13 @ 23:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0