Långehelgen har börjat

Så otroligt skönt med helg. Och lång blir den oxå (iallafall timmmässigt) men man hinner väl inte allt endå =P
Igår tränade jag simmning. Lärde mig nästan crawla och övade på att simma "delfinsim". Ska crawla oftare. Riktigt jobbigt för andningen och det gillade jag. Men jag hade väldigt dålig kondis på den pungten så träning blir bra. Men jag gillar fortfarande inte att hoppa i det iskalla vattnet. inte heller att jag blir anfådd och trött men det tar mycket längre tid för mig  att bli varm...

Igår tog vi första "magsjuke"medicinen förberedande för Egypten. Smakade helt okej tycker jag men älsk gillade det inte alls.
Nu på morgonen gjorde jag svampmackor till Älsk innan han for iväg till tandläkeren. Hoppas dom är snälla mot honom... Jag tittar på ett djurpolisprogramm på Animal planet. Otroliga skador på djuren och inget gör nått. Helgalet!
Nu ska jag städa hos Loppan, kanske får nått kort på henne med =)

Sen ska vi hitta på nått med svågern och lillprinsen. Ska bli riktigt kul!

Kram på er och trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0