Och vem glömde???

Vem är det som tjatat hela veckan på alla att " på söndag blir det vintertid!"? -Jo, jag!
Vem är det som senast i fredags sa till sin sambo; Komihåg att det är annan tid på söndag?- Jo, jag!
Och vem var det som pinade sig upp fast hon inte ville och kom ner till träningen en timme för tidigt idag?
-JO, JAG!!!!!!!
Men det var nog lite tur med eftersom att jag han bli på bra humör innan träningen då.
Nu sitter jag, nöjd efter träningen, och käkar potatisgratäng från i fredags. GOTT! Om ett tag ska vi åka på husvisning och det ska bli riktigt skojj.
Men först ska jag starta en diskmaskin, bestämma vad jag ska laga för smarrig kvällsmat och sen mysa lite vid tven (hoppas jag)
Under övrig kan jag tillägga att min kropp värker. Fattar inte varför men den spökar helt klart för mig. Sen så sover loppan hela förmiddagarna: JAG VILL OXÅ VARA HAMSTER!

Nej, nu ska jag uträtta det åvanstående så dagen rullar på.
För.......snart är det ju måndag igen... -.-

//Elin



Lite lik mig, förutom att jag sover men endå slutar likadant som i låten..
Sen bjuder vi på låten som kommer efter. Den kommer leva länge..... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0