Regeringen (älsks)säger

1. Den första jullåter spelar jag just nu. "Mer jul" med Adlophsson och Falk
Skäms på mig...

2. Hur f*n kan man vara så korkad att man spar småhandling till en fredag efter kl4?

3. BLINKERS KÖPINGSBOR! RESPEKTERA VARANDRA I TRAFIKEN KÖPINGSBOR!!
Inte en stålt en denna gång

4. Första gången någonsin vart jag besviken över att Älsk var hemma tidigt. Men han vart glad när dom ringde ut honom i skogen igen och det vart jag med =P

5. Min comviq telefon är med i leken igen efter att haft ett uppehåll på någon dag. Tele2 skickade snabbt ut ett nytt åt mig. Tack för det! Dock behöver mitt nya iqsvar en STOR redigering.. ^^
Hade ett meddelande när jag fick igång den igen. Stina och jag som precis har lyssnat på vad jag säger. Vi asgarvar... Illa!!

6. Nu ska här lagas mat och plockas ordning lite...


Kommentarer
Postat av: Stina

Ha ha ha!!! Behåll inspelningen gumman!! Den är helt klart unik och cool!!

Blinkers...m-hmm...sant!

Ha nu en skön helg!! Vi tampas vidare på måndag du å ja. Med liven som insats amen Nu ska jag bli brunett!

Kram å kram å kram!!!

ps Bosse hälsar ;) ds.

2009-10-17 @ 00:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0