Så har det vart helg

Fredagens avslutades tidigt. Redan halv två fick vi masa oss upp för att börja byta om och göra oss i ordning. Stressade och glada kom vi in på bowlingen där jag gjorde riktigt bra ifrån, iallafall första serien. Sen kan jag väl inte påstå att jag kunde... =P
Kom iväg till Brorsan och syrran tidigt och satte oss i baren. Mysigt ställe även såhär tidigt på kvällen.
Vi åt drack och hade det riktigt trevligt. Vi sjöng "ja må hon leva.." för Tessan och åt vår hamburgare/oxfilé. Lyssnade på Jonas när han hittade på massa tok och skrattade så jag hade ont i kinderna länge.
Tyvärr följde en tung huvudvärk mig till och från hela kvällen. Men jag hade kul och madde och jag dansade och skrattade tills jag kramat om alla och gick hem..

Lördagen var en slappis dag. Sov till en tolv. Lillbror ringde och ville träffa mig en sväng. Jag poppade lite popcorn åt honom. Han vart glad men tyckte dom smakade konstigt. Jag ÄLSKAR dom. Min nya ostsmakande popcorn. =) Vi, eller det var nog Älsk, bytte mina baklyktor på bilen. Tack tack till honom!! Sen åkte vi till Gillet och åt filé frossa. Det var super duper jätte gott!!!!!!!!
Inte så billigt däremot, men helt klart värt det =)
Avslutade kvällen med en film, mina jättegoda popcorn, APELSINJUICE, älsk och Viktor som är hemma från Karlsborg en hel vecka nu. KUL! Aen var det den fortfarande lika sjöna sängen som gälde. Underbar...

Söndag: Träning. Det var kul. Vi var 11 stycken där och vi spelade mäst match. I like. Sen bar det av mot chinaresturangen på stan med några grabbar. Jag tog naturligtvis kyckling i jordnötssås. Det är bara såå gott. Sen bar det av hem för att slå in lillprinsens paket ch göra ett kort. Tänk att han blir 2år idag. Stora killen nu ju. Åt gott fikabröd och tårta där. Tog en hel massa kort. Stackarn... Sen så lekte Älsk och lillprinen endel och därefter kom svärföräldrana med hem för att se nya tven. Jag gjorde "snabblassange" och poppade popcorn. Gott!
Nu tittar vi på Superman. Gilla den filmen mycket.
Så jag har haft en lyxig helg i världsklass. Flera sånna åt Elin, tack =)

Men nu ska jag kolla klart och sen sova riktigt gott.

God natt på er//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0