Suprice ^^

I fredags när jag kliver innanför våran lagom skitiga lya och känner hur jag bara ville ta fram en sopsäck, kasta allt och sen damsuga av, så sitter min Älsk och myser. Han planerar nemligen en tripp till Örebro.
Jasså, tänker jag, vad finns i Örebro som inte finns i V-ås???
Jo, NetonNet såklart.
Så vi mosar oss iväg med dykklubbens heltäckta släpkärra för att besöka NetonNet. Men vi missade av farten och hamnade tillslut vid IKEA istället. JIPPI!!!!!
Nya sängar stod på inköpslistan. Jag tog den mjukaste dom hade och Älsk införskaffade den hårdaste. (låter ju som att vårat förhållande kommer gå käpprätt...) Men vi kom överens om en bäddmaddras iallafall. Med hästtagel =)

På med grejerna på kärran och bara en 45 minuter till NetonNet stänger dörrarna. Vi hade ju iallafall tiden på vår sida. In där och jag blir körd på inköpsvagnen fram till hyllan med : TVAPPARATER.
Vi införskaffar en svart 47tummare. Ja, gissa om jag var glad. Och hur trött var jag inte efter en slitig vecka på jobbet?! Men glad. Vi lastar det bästa vi kan på släpet. Tv på släpet låter ju bara sååå korkat men eftersom kartongen var sisådär 1 dec för bred så fanns inte baksätet som alternativ längre.
(Jag hade nog garvat ihjäl mig på hemvägen om vi hade setat med tven i baksätet för stolarna var på max frammåt om vi ens skulle få in den =P)

Glada rullade vi med bil och släp hemmåt. hm, nått skavde.. hade jag glömt... STÄDA????
Aja, vi släpade upp allt och städade av litegrann för att sedan krypa ner i våra nya perfekta sängar och sova en sjön nattsömn.

Ja, lär då inte av detta för vi gjorde allt i precis den ordning man inte ska göra saker... Men vi hade kul och nu har vi införhandla de dyra skitsakerna som vi tyckte oss behöva och de vi ville ha av snygghetskäl.
Tven var dock i största laget för vårat lite smala tvrum. Men som älsk så: "Man får vrida lite på huvudet så ser man hela skärmen. Oj, vad hände där borta??" ^^


Här har ni en bild på tven =)


Sen så syns ju inte madrassen eller den fina hästhagelbäddmadrassen för alls ängkläder men ändock: Nytt =)

Nu ska jag laga lite korvstråganoff.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0