Trött, igen

Skulle vilja sova lite nu. Men jag lagar mat, diskar, har diskmaskinen igång och sitter här lite istället. Konstigt. Men vi har herr L på besök här så det är fullt drag framför tven och Street fighter. Dom turas om rätt bra att döda varandra, inom den mån det går.

Det står lassange på matschemat för kvällen. Lassange och dippsås. MUMS =)
Detta är helt klart fördelen med att laga maten; Man får precis det man är sugen på!!

Här kommer några gamla bilder jag vill bjuda på.


Ibland så har jag sånna här gulliga meddelanden på frukostbordet ^^


Jag vill att det ska blir snö. Ljusare ute och mer att göra. Plus att det inte blir så j*vla mycket kladd, när snön ligger kvar vill säga..


Någon som sätt divan till höger förut?


Och så den sista bilden, den är på min vän den lilla bävern i Filipstad.

Trevlig kväll på er


Kommentarer
Postat av: Stina

Divan är fiiin tycker jag! Filipstad-"grävlingen" också...hihi... Tror du vi får träffa honom snart eller??

Var ni och kikade idag?? Hur var det??

Kram å ses imorgon!

2009-10-25 @ 21:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0