Välkommen hit, Loppan!!



Här har ni en bild på våran lilla dvärghamster Loppan!
Välkommen till vårt vrickade hem, fullt med kärlek och bus.
Hoppas att hon kommer trivas och att hon snart är van med oss så vi kan se på tv och släppa ut henne i "bollen".

Snart är det jul föresten. Någon som köpt nån julklapp än??

Vi har vart ner på kläd och grejbytardagen på folketshus här i köping. Massor med grejjor. Dit ska jag med en hög pengar när jag har fått mig en knodd för sjutton va saker det fanns. Mycket bra och lovande såg det ut. Dock inte för min ekonomi =P

Nu ser det ut som det blir en sväng till Vågsjön. Ska bli kul. Så nu är det bara att skynda iväg och byta om så Älsk"supersnabb" inte får för sig att vara klar före. För då har jag inte en chans. ^^

Kram på er och fortsatt trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0