Vrickad dag

Vaknade av att jag trodde magen skulle sprängas. Var som tur bara jättekissnödig så det var lättfixat.
Cyklade till gubben där fina Stin plockade upp mig. Hon var glad att det inte regnade i lilla Köping. Sen for vi i vetskapen om att hon bara hade en cigg med sig. (hihihi) jag snodde Ks plats. INTE poppis alls. Jag fick helt klart mördarblicken! Mötte Madde padde och hejjade på alla andra glada och trötta. Sen tog vi den obesiktade bilen mot Nora.
Ni hör ju hur det börjar

Kom till Berget efter att slingrat runt på de hala vägarna. Dock hade vi flyt, eller Stina, för bussarna flyttade sig och sölkorvarna svängde. Skönt. Vi körde på med jobbet när vi kom. Dagen lixom gled på enda tills senare på dagen.

Jag kände mig värdelös, nerverderad och sparkad på.
Jag tycker om att vara flexibel och ta till mig nya ideer och se det ur andras synvinklar. Först tyckte jag att det var okej att byta tecknik av packningen eftersom det vart rätt stökigt. Jag gillade det, men stökigt. Så okej tänkte jag, bytte stil med lite hjälp och fortsatte sen. Men när jag låg där som en hund på rygg för att visa vem som bestämde så börjar det delas ut sparkar oxå. Jag blev så j*vla ledsen och bitter. Hur kan man göra så?
Så det var fel och dumt och jag hade inte skött mig. Så tog jag det.
Jobbigt när man ena stunden kan ha så trevligt och prata och ha kul och sen som att vända på en hand så är det överklassen man talar med. Fy f*n!!!
Så jag var pajj. Och inte nog med det så blir vi tre instängda i berget. Alltså kolsvart och går inte att komma ut. HELVETE!! Jag är mörkrädd. Tacka chefen för att vi kom ut tillslut...
Åkte hem och pratade hela vägen.  Fick kexchoklad av fina Stina. Det var gott och välbehövt.

Cyklade hem och fick ur mig endel. Älsk var glad och vi åkte och köpte ett torrdräcktsett för 4000kr. Underbart. Passade fin fint och jag är jätteglad. Men dom är Älsks tills jag kan betala av det. Men endå, snart är det i plurret igen.



Sen vart det hem till svärfar en sväng. Visade det bra kapet, svängde förbi huset vi ska kolla på nästa måndag. Träffade Fred med hunden nere vid bilen (HEJ HEJ!) och hyresgäsföreningen på vägen till lägenheten. Han var jättetrevlig och sen gjorde jag pyttipanna med rödbetor. JÄTTE GOTT!! Så kom totten förbi och så var det full fart. Sen har jag setat här och grejjat runt.
Skön kväll helt klart.

Nu är det sängen som gäller.
Kramar om//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0