Det är mycket nu

Sitter ganska mycket på "fejjan" istället för att skriva av mig. Ska ta mig tid men det är mycket nu.
Vi fixar i lägenheten alla timmar vi kan. Denna vecka är det åter tillbaka till träning vi ska. Jag däremot värkar dragit på mig nån sjuka som gör att jag har superont i halsen. Men det går nog över snart...
Utöver det så har jag kommit med i landslagets utvecklingstrupp. Uttagen med alla säkerhet till den första europacupen. *lycklig*
Men nu har jag setat oc nördat runt aldeles för länge idag..
kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

wihoo ska bli kul att ha med dig på en utomlandsturnering, blir ett kul gäng som åker, fy fan vad vi är bra :D

2010-04-09 @ 10:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0