En fredagskväll som inte är som igår

Hej alla glada!
Vart nyss less på att det vart stora boktäver mellan bilderna. Irriterande.
Grannen har nog precis köpt nya högtalare som dom prövar. Skulle vara just typiskt om dom skulle ha fest just denna helg när dom inte hörts alls innan. Skulle nästan vara klockrent. Eller? ;)

Ha laddat upp inför helgen nu. Har köpt den mest tjejiga tidning jag vet: GLAMOUR, fråga mig inte varför det vart just den men så vart det. Sen har jag införskaffat en minimal godispåse att belöna mig själv med och en 1,5l bubbelvatten. Det är nog allt jag behöve vad jag vet! Tänkte köpa chips som jag så himmla jättegärna mästivärlden vill ha, men det får vara till nästa lördag. Då kanske... :)

Fast jag glömde gympaskona minnsan. Fast vad gör det? Tar det 10 min max att gå och hämta dem så är det inget att gråta över.

 

Älsk är i Luleå nu, ringde och sa att han hade landat. Det känns bra! Hoppas ingen av oss blir sjuka bara så ska nog även denna helg lösa sig i slutänden, tror jag.

Fick en kram av min kontaktlärare från 9an idag. Hon är mysig hon och jag blir så glad när jag ser henne. Träffade även Winthers family idag, Pratade lite tills vi insåg att man måste röra sig innan man blir översprungen.

När jag skulle lägga in bilder idag upptäckte jag att alla mina fina bilder som jag tagit under flytten bara ligger på datorn hemma och inte på släden. Vem har sån tur mer än jag? Fast, då blir ju den roliga delen sparad en stund till och det kan ju faktiskt vara rätt bra det med.

Nu kryper ärligheten fram och jag vill berätta att jag är super duper jätte trött. Känns som jag inte sovit rött på jätte länge. Funderar på att sova tills Jenny och Sussi (tror jag det var) kommer hit efter att handlat på Willys.

Helgen består iallafall av träningsläger och det ska blir roligt.
Hoppas ni får en bra Valborg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0