Mina små såpbubblor

Internetbristen i den nya lägenheten tar knäcken på mig...

Okej, nya läget i flyttandet ligger som följer. Jag bor, äter, sover, o.s.v i den nya fina lägenheten. UNDERBART!! Men jag bor fortfarande på 2 ställen eftersom att vi har hela vinden kvar, hela källaren kvar - älsks vinterdäck. Och sen har vi massa småskit i lägenheten som bildar en stor hög. Och sen de vi ska äta och laga mat på med landslaget nästa helg.
Men nu är jag lugn igen. Jag har inge brottom mer än att det ska gå och bo i den andra nästa helg. Ska ju inte vara utflyttad förens slutet av nästa månad så varför stressar jag?

Fortfarande tungt på träningsfronten. Men det gör mig inte så mycket det heller just nu...

Det jag stör mig på nuförtiden är folk som lägger sig i negativt. Eller som utnytjar system. Eller skyller ifrån sig.

Idag har jag dunkat musik i öronen från kl 8 i morse. Det är sköööönt. Då behöver jag inte höra allt onödigt som jag tar åt mig av eller blir frustrerad/trött/förbannad. Så idag är jag glad faktiskt, fast det är lika stämning här idag som igår. Men idag är jag inte tvingad att lyssna, för idag jobbar jag själv och jag kom ihåg MP3n. Men korten till jobbet har jag glömt 2 dagar på raken nu. Just typiskt..
Jag är lite trött idag. Ev. ska vi åka en sväng med båten om det fortfarande är fint när jag kommer hem.

En rolig fråga som kommer upp när flytten är klar är ämnet inflyttningsfest ^_^
De ämnet gillar jag skarpt. Men jag orkar inte planera in nått förens det är helt klart och donat. Och det känns bra att det är lååångt dit.

Sen kommer jag ösa in bilder här när internetet bosätter sig i rätt lägenhet. Har tagit massor med bilder =)
Så ska jag sluta vara inne på Fejjan så mycket. Mer bloggande för Elinen med andra ord ^^

Hoppas alla har det bra!!
//Elin


Kommentarer
Postat av: Jenny

det är nog smart, bli klar först och ta festandet sen det hinns nog med :D jag finns här om du behöver prata när du blir less och så på folk, devet du va? :)

2010-04-27 @ 23:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0