"Tårar från himelen!

Det är en helt vanlig torsdag. En torsdag innan en fullproppad helg. En helt vanlig helg nuförtiden... Var det inte nu jag skulle ta det lungt? Jo, på vardagarna. Somnar ofta direkt jag kommer hem framför tven. Inte okej, men nog behövligt..

Jag har fått en liten nål i sidan. Min lilla landetfamilj. <3 Tänk så fort något kan hända, så lätt nått kan gå fel, så skör sytråden som håller ihop allt liv egentligen är.. Jag fick en riktigt snurr i huvudet förra veckan som har hållit i sig. Nu känns det bättre men de onda tankarna snurrar fortfarande. Vart tar man vägen när det som inte får hända händer? Om någon som inte får lämna jorden ändå gör det. Någon som missar allt det där man vill visa att man kan för att kunna gå vidare och bli stor! Stor på jorden men ung i sinnet..

Nu får det vara bra för idag. Dax för en film.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0