3 dagar kvar till jul

Bilen gick igenom besiktningen nu på morgonkvisten.
Det är ju en rolig nyhet. Jag hoppas på fler sånna under dagen nu!
Fast egentligen vet jag nog inte vad jag hoppas på..

Ska åka förbi jobbet med lite saker och sno några kramar nu snart.
Sen åker jag till Örebro för att inskaffa det sista som ska bo under granen på jul.
Min gran behöver mera vatten och jag fördriver tid med att slå in julklappar i söligt tempo.
Allt för att tiden ska gå.
Jag hoppas tiden flyter på nu.
Har svårt att äta och vill bara stänga in mig i min bubbla.
Men jag får inte för världen utanför. Så jag får fortsätta med mitt schizofreniska liv..
Det kanske är det bästa sättet att komma ur toket.

Jag tror jag sov inatt. Inte för att det känns så, men jag vet att jag bara vaknade en endaste gång.
Och bara så ni vet, så om man trycker ner huvudet hårt i kudden och intalar sig att man inte är vaken, så somnar man igen. Eller iallafall jag...

Nu ska jag fortsätta med mina kartonger och papper och snören.
Hålla god min :)

Kram till alla som vill ha en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0