Det var en gång..

Snälla, Elin sitter och kollar på hockey.
Eller okej, Elin ligger under värmefilten och har problem att behålla maten, frossar och tittar på hockey..
Jag är en grovt skadad människa.
Ingen som kan lägga in mig på psyket nu på en gång?

Var ute och gick en sväng nyss. Det var rätt skönt om man bortser från det jag hoppas hoppas jag inte lyckas få upp inatt. Jag vill inte spy själv. Jag hatar att spy...
Det är svart och massor med lampor i hela stan. Helvetets stan gör att himlen inte är svart och vacker utan brun röd och upplyst av alla lampor. Jag vill inte bo i stan längre nu. Jag vill ha ett hus med öppen spis och en bok...
Jag vill ha så mycket.... .... ....
Och som alltid sitter min vilja högst uppe i en grantopp, dit jag aldrig når.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0