"du får inte stjäla av min godhet för att fylla upp ditt hål.."

Jag håller på att bli tokig här..
Inge julstämning
Ingen förväntning inför morgondagen..
Allt är bara ett litet tomt skal som går runt runt i en 41kvadratare..
Runt, runt, runt..
Lättretad och äckligt realistisk människa möter mina vänner mig via telefonen
Lika besviken varje gång det inte är du som ringer och vill förklara.
Jag trodde jag iallafall var värld det.....
Samtidigt får jag höra människor som byr sig om mig, fast jag bara stöter bort dem. Tack!
Jag vill vara själv, känna mig tjock, ful och blåögd
Suga åt mig av ovetskapen och förbereda mig på nått som jag inte verkar få veta någon gång

Så vad har jag lärt mig såhär långt?
Inget så positivt så det är värt att dela med mig av..

"Du får inte ha mig som en dröm,
nej jag vill vara din verklighet.
Du får inte säga att du hoppas
om du inte tror du vet.."

Nu ska jag klä mig, ta en lång prommenad. Jag och MP3n!
Jag måste ut ur det här och in i min bubbla igen.
Tyvärr är bubblan högre upp än jag......

Kommentarer
Postat av: Grobianen

Jag vänder dig inte ryggen min vän, men det är jobbigt för mig, när du är ledsen och jag inte förstår varför. Jag försöker, men får ingen respons. kanske bäst att göra såhär ett tag, tills du är redo. jag önskar dig all lycka =) kram /grob

2010-12-19 @ 17:59:51
Postat av: Jenny

Mår dåligt av att se dig så här nere Kerstin... Kom hem till mig imorn och drick gölgg och fixa lite julstämming vi kan göra mat och godis eller vad vi vill och prata om allt som vi blir glad av!! :D Tiden på Ullvi tokiga saker med polon så som en viss hemresa från Norge osv :D Förlåt men tänker inte sluta skriva sms till dig även om du hoppas att de inte är jag, måste kolla hur de är med dig!! =)

2010-12-19 @ 18:17:01
Postat av: Elin

Förlåt Grob!

Jag är redan bättre...

2010-12-19 @ 19:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0