Fokus

Okej nu fokuserar vi...
Jag har tittat på film. Jag tänkte på oss........ ... (FOKUS)
Såhär blir slutsatsen:
Tycker han om mig så glömmer han mig inte!
Behöver han vara själv så ska jag väl lite på honom, som jag gjort hela tiden innan.
Eftersom jag inte vet någonting så borde jag sitta här och vänta.
För en dag kommer han att berättar för mig om sig själv..
Jag kan väl inte påstå att de små tecken jag fått ser så ljusa ut. Endå så hoppas jag.
Om inte annat så får jag höra vad jag gjorde som var så fel. Det tror jag han ger mig! När han själv vet..

Jag vet inte vad som spelar in. Jag bara hoppas! Som jag gjort hela tiden..

Pappa skrev
"Tycker du följer med mig ut på landet nu. kram pappa"
Tack men nej tack pappa. Fast jag precis skapat fokus så betyder det inte att jag inte behöver tänka...

Nej nu ska jag lägga mig och tänka lite till. Den här gången hoppas jag att drömarna inte är lika hårda mot mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0