Förlåt...

Förlåt...
Jag vet inte vad mer jag ska skriva...
Jag vet inte hur jag ska vända mig..
Jag vet inte vart jag ska ta vägen..
Vart jag ska göra av allt inom mig...
Jag får ändå inga svar..

Min dag har bestått av julpyssel. Jag har tagit in granen. Den har fått belysning och det mesta en gran ska få. Dock ingen julstämmning...
Jag har tagit mig en över timme lång krävande prommenad med tyngder runt benen. En sak har jag bestämt och det är minst en prommenad om dagen. Det ska bli lite ordning på mig på den punkten..
Sedan har jag haft den älskade lilla svarta monstret här och gosat med mig. Han var perfekt. Tyst och jättegosig. Förstod mig naturligvis precis.. :P
Jag har sätt handbollsmatchen, typ hela. För jag är så slut att jag somnar i ett. Så fort jag slappnar av. Sittandes som liggandes. Det är helt sjukt.. Började min sömnbrist förra veckan. Vaknar med ryck ur hemska drömmar. Vaknar av att jag har hjärtklappning och svättas. Så den delen ska ändras på med. Den och promenader.. Kan väl inte vara så svårt?! Eller?
Här kommer en liten bild med :)



Ska blir mer för att fota igen. Det gör mig glad...

Nu ska jag kasta upp några tavlor..
I morgon ska jag besikta klart bilen, åka förbi jobbet och lämna och hämta lite saker (sno en kram eller två) och sen åka en sväng till Örebro och köpa lite klappar..
Ska jag sitta här möglar jag snart fast. Så det blir nog bra det här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0