Frågan är

Frågan är inte om jag överlever.. Det bara måste jag
Frågan är om jag lärt mig något
Eller om jag kommer göra om samma
Eller om jag aldrig kommer släppa in någon likadant igen

Kan inte sova. Kan inte ligga. Kan inte stå.
Har skaffat mig fetaste blåmärket på höften. Hur och varför? Ingen aning.
Orkar inte tänka längre. Jag får ändå inga svar...

Kläderna ligger på hög i garderoben. Inget vill jag klä mig i. Allt gör att jag ser grotesk ut..
Allt utom mjukisbyxorna..
Behöver tvätta. Behöver så mycket..
Vill ingenting!
Vill ha tillbaka min sommar med promenader och prat.
Vill vara glad, kreativ och förstående
Just nu går det inte
Just nu känner jag mig som ett stort skämt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0