Inget funkar..

Jag blir bara bättre och bättre på att ljuga..
Snart kan jag säkert starta företag.
Vad har du ätit då?
Har han hört av sig?
Hur mår du idag?
Kom ut och gå med dig!!
Alltihop får fina svar. Jag är nämligen en väldigt upptagen och respektabel tjej.
Jag måste ju duscha och sen är jag ju blöt.
Pasta äter jag ju JÄMT och en solstråle kan väl aldrig vara ledsen!
Fel?
Jag vet inte.. Det är ju bara mej det handlar om..
Det är jul snart..

Jag kan ju inte hjälpa att jag tänker på juldagen. Elin kommer sitta där och böla. Eller kommer den magnifika manshataren tillbaka för att stanna? Jag vet inte. En dera kan jag satsa pengar på.
STORA PENGAR!
Det enda jag vet är att jag inte känner för något.

Jag ska ge dig tid. Som det är nu är jag bara en pain in the ass. Tiden får utvisa och 30 sms mindre om dagen har du nog aldrig dött av. Det blir inte bättre av att jag skriver och inte får svar. Det blir inte bättre av att jag får panik över att jag inte vill ringa och störa någon i julefriden. Det blir inte bättre och för dig är det nog bara jobbigt att jag hör av mig hela hela tiden. Klart jag vill veta! Men som det är nu svarar du bara på det du känner för.
Jag känner för dig. Du känner för...?
Jag ville inte gå från dig idag. Ville inte för jag visste du skulle bli tyst igen. Men samtidigt känner jag mig som en oönskad och jobbig vän. För du sa inte att du inte ville prata mer.. Du sa aldrig " jag vet inte" eller " jag vill inte svara". Nej, du sa inte mycket alls. Mer än att du hade fått ångest efter matchen som höll i sig och att jag aldrig skulle lära mig läsa ditt allsidiga leende. Det lät ju väldig positivt...
Men jag kan inte lova total tysnad.. Ska bara försöka hoppa alla frågor

En jobbig sak var att du bjöd med mig ut på "dagen före jul-middagen" du ska ha med Jimmy.
Jag tror inte ens du ville ha med mig. Du försökte bara vara trevlig.
ÄRLIGHET! SNÄLLA ÄRLIGHET!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kerstin jag tar med mig handbojjor så sitter vi ihop HELA kvällen och gör de till VÅR kväll, då kan de inte bli annat än kanon även om den skulle innehålla lite tårar, men också många skratt å onda vurpor när den ena ramlar omkull ;D hihi!! Vi ordnar upp det allt de här å den kvällen tillsammans,du står inte ensam om manshateri heller =)

2010-12-23 @ 17:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0