" Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.. "

Idag tog jag mod till mig och snodde en kram.
Jag kände hur hela jag aldrig aldrig ville släppa. Men du gjorde..
Jag saknar dig så förbannat mycket. Du hackade på mig, som förr.
Annars så avr det ingen skillnad, mer än att du frågade lite frågor.

Mamma köpte bingolotter. Jag bad henne om en och fick 2.
Kändes som att hon hade samma hopp som jag, trotts hönsighet vet hon att jag tycker om och hoppas på dig. Det kändes skönt..

Det känns så svart. Svart när det känns som att du bara är lite snäll för att.
Inte för att du vill utan för att jag tjatar.
Jag saknar ditt tjat. Din spontanitet och din röst.

Jag vet inte vad jag gjort.
Jag vet inte vad du gjort.
Men jag hoppas du kommer och pratar med mig när du känner dig berädd.
Hoppas hoppas att få veta vem jag avr och vem jag är..

Idag är det jul, men eftersom jag inte pratat med Jon Blund än så är det imorgon fortfarande för mig..
En jul jag aldrig kommer glömma.
En jul jag inte trodde skulle bli såhär, ens nästan...

Ser iallafall ut så att jag åker till till landet runt lunch. Sen är jag där, ser på tv och tar det lugnt. Antagligen så har jag ångest över allt jag ätit och sen somnar jag i soffan av magkrampen.
Kalle Anka såklart. Och sen julklappar för hela slanten. Är väl kvar ett par timmar och åker hem innan 9 på kvällen. Tidigare vill jag men kommer inte få...

Sen är det juldagen kvar av etapp "skitjobbigaste någonsin"..
Men om jag börjar tänka på den mer nu så sprängs mitt huvud.
Jag ahr så mycket i det som bara vill ut.

Men nu ska jag lägga huvudet på min kudde, lukta och försöka somna..

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0