Touchdown on Elin. The winner still standing strong....

Vet inte vilket ben jag ska stå på..
Det här går bara åt helvetet och just nu är det dit jag med vill.
Orkar bara inte..
Allt jag försökt är fel. Allt jag sakt är säkert med fel och allt som hänt förut blott en dröm. En dröm som nu förvandlats till en mardröm. En värre än den i går. Jag vill inte sova. Orkar inte röra mig.
Undra vad jag ska se för snyftare idag då.
Känner att jag behöver få ur mig ytteligare lite vatten faktiskt..

Jag vill ha vår, långa promenader och soooool. Jag vill ha energi och..
Vet ni vad jag vill? Jag vill ha tillbaka min närmsta killkompis..
Om det inte var nog med att han inte vill ha mig så kommer jag aldrig få tillbaka den vän jag trodde mig ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0