" Vita träd, dimma över de öppna vattnen och sol, så mycket sol"

Saker känns så konstigt. Att luta sig är lönlöst. Att hoppas är hopplöst.

Idag fallerade hela min dag. Världen var inte riktigt den plats jag mindes eller ville se. De mjuka måln jag brukar skaffa mig under dagarna dök aldrig upp och underlättade min dag. Och gick det att sätta käppar i mina hjul gjordes det.

Vad har hänt? Det skulle börja bloggas glatt här... Hm...

Aja, jag har bestämt mig för en sak idag. En bra sak som jag klurade fram på gymmet i morse.
I början av nästa år ska jag iväg härifrån. 2 veckor skulle kännas kanon så det ska jag sträva efter. Ni kanske undrar om jag åker själv?! Det får tiden utvisa.. Det är mycket saker som kan hända innan den dagen planet lyfter från flygplatsen. Men jag tycker det låter som ett bra mål. För va har jag haft för semester det senaste året?
Att bara komma iväg och snorkla, sola och vara, jag :)

Har börjat med julklappar. Julbelysning är uppsatt och det blir finare och prydligare här inne dag för dag. Det börjar ju faktiskt kännas rätt hemtrevligt här...
Fast blomkrukan från ballkongen måste tömmas och kastas ut på ballkongen igen innan det kan ens påminna om klart här inne :P

Fiskar bor nu i mitt lilla akvarium. De ser ut att trivas rätt bra :)

Men nu ska jag måla lite stolar och sen kanska kladda lite på mina dukar och se om det blir nått av dem oxå...

Kram och god natt med er!


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kerstin finns här om det är något, ring, skriv sms hör av dig, var inte deppig själv.. Jag vill vara ett stöd som du ringer till om du är ledsen, arg, deppig, glad, fundersam, tanksrpidd, bara vill prata, ja jämt.. Ring mitt i natten, när ja jobbar, ringer upp om ja inte svarar för tillfället!!!



Kan kolla om ja får semester med å följa med dig på din resa!! =)

2010-12-02 @ 22:55:58
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0