Det är Lördag och jag gillar lördagar





Jag har fått en ny mössa stickad och skickad av Mormor. TACK!!!!!
Älsk beskrev den som; Ett får som man har tömt på allt innehåll. Vad ska man säga?! Jag älskar den iallfall och det ska bli min nya bästismössa som ska sitta på knoppen hela tiden när jag är ute hädanefter.
Förhoppningsvis blir det varmt så den åker av snart men om det inte blir varmt så klarar jag mig med denna iallafall. Ska försöka klämma in ett besök hon Mormor nu när jag ändå är i Stockholm. Hur svårt kan det var tänkte jag. Men så kom jag på att det kan vara rätt svårt. Kommer dit på måndag, på tisdag har vi slottsvisning och slutar 18 om jag minns rätt. Onsdag är vi ju i Arboga på mitt jobb så då kommer vi hem runt 21 och sen är det torsdag och då skulle vi ev på en avslutningsmidda som vi fick bekosta själva, men det lät ju jättekul endå.
Så vart ska mormor få plats? Det får bli på måndag tycker jag!! Ska tänkla på det lite mer bara. Bara ta 10 stationer från mig så det kan ju inte vara så svårt?!

Jag har mulat i mig flygande Jakob nyss. Det var gott gjort av mig faktiskt. Lite lite banan tyvärr... Nu ska jag bara lata mig och tänka på vad jag ska packa till måndag. Älsk grejjar med kanoten och jag ska poppa popcorn snart. Men det är senare. Nu ska jag lata mig mer och bara pilla mig i naveln.

I morgon är det Kanoting i badhuset och sen ska jag förbi Svärföräldrarna. Det ska bli kul! Hoppas Bror kommer på träningen oxå.

Nej nu avslutar jag med: CHIPS!!!!!!!!!!!!!!!
God kväll //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0