En glad vän, i en glad värld ?!

Igår var det myskväll med Älsk och Jenny Penny.
Det bjöds på potatisgratäng alá Jenny ( med lite för lite kryddning tack vare mig) och granerat kött alá Elin. Som tilltugg var det vitlöksbröd och örtbröd. MUMSIGT!!!
Kollade på en film om en kille som skulle gifta sig och inte hade några riktiga vänner så han började "kompisdejta" o.s.v
En kul och pinsam film =)
Sen efter det så spelade Jenny och Älsk ett fajtspel där allt är tillåtet (minns inte vad det heter nu) Ett j*kla liv var det hela tiden och massa fnitter. Jag som tyckte det var skönt att vara hemma och gillade en varm lägenhet, så jag somnade med ett leende på läpparna medans dom spelade vidare.
Vaknade av att dom stängde av allt. Mycket trött...
Jenny åkte iväg, Tack Tack för att du kom!! Och jag gick och lade mig för en natt med tung sömn.

Kram kram på er


Kommentarer
Postat av: Jenny

klart jag kommer, alltid när ja inte bokat upp mig på nå annat, eftersom ni alltid är ute i sista sekund :p hihi! riktigt mys var det, mer sånt :D

2010-02-08 @ 23:05:46
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0