Imorgon är jag tillbaka i snobbsta

Japp, jag och Herr Rick i Stockholm vår sista vecka. Känner att jag inte kommer känna att det är lika långtråkigt denna som förra. Känns snarare som att jag inte kommer hinna med nått =S

Ska köpa garn iallafall =)

Så imorgon kommer min privatchafför och plockar upp mig här nere för att köra mig, en halvtimme innan hon behöver vara där, till jobbet. Tack MammaMu!!!! =)
Saknar jobbet massor nu när jag är borta. Men jag vet att jag kommer få nog av er senare så jag är rätt lung. Plus att jag kommer på guidad tur på onsdag... (ironi)

Men nu ska jag baka lite med min älsk innan vi behöver gå och knoppa. Packningen känns dock inte helt klar...

Kram på er alla!!
Ta hand om er så kommer jag hem snart igen och virvlar runt =)


Ps: idag har jag tränat, grillat korv, handlat och käkat mat. Jag har även pratat med familjen på landet  <3   Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0