Järfälla

Vi åkte iväg med klubben för att spela turnering helgen efter att jag vart i Stockholm. Så hem sova och så åkte vi tillbaka dit igen. Jag spelade i ett mixlag. 3 tjejer och 2 killar. Eller killar??? Aja, gubbar/karlar/män?! =P
Det var väldigt roligt och vi spelade "med hjärtat" och "för varandra". Kul sakt och det spelade vi riktigt bra efter. Vi vann alla våra matcher, även finalen på vår grupp som var den näst svåraste av 4 grupper.
Det andra "herrlaget" som spelade i den första gruppen vann även de alla sina matcher och avslutade med att göra en super bra final och ta hem den med. Trötta och med humöret på topp packade vi alla kanoterna på biltaken igen och drog oss hemmåt med Hummelsta som delmål där vi alltid runt 3 tiden trillar in och tar oss en hamburgetallrik. Inget kortkrongel denna gång och hemma var vi runt 5, packade upp kläderna och somnade innan huvudet var på kudden.
Morgonen efter så packade vi av kanoterna, in till badhuset igen, vid halv tolv tiden och så var det äventyret över. Fint väder och glada trötta miner var det som präglade min alla hjärtansdag dag detta år. Men jag tror jag tillbringar mer tid dagen efter Järfällacupen i sängen nästa år. Det låter som en bra plan i mina öron. Annars är man inte människa på många många dagar framöver, som jag var nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0