Då var det avklarat!

Hoppade i en sväng i vaken idag. Tog kort andra vändan och lurade i enbart min vän andra svängen =P
Det var ett kul gäng, helt klart. Synd dock för vi kunde ju vart fler..

Jag vart arg, fjollade ur och pajjade kvällen efter att tyckt mig blivit lämnad efter. Jag var jätte jätte arg och kände mig helt obetydlig. Så jag drog hem istället för till donken.

Tror det har mycket med att jag är så sur på träningarna och att jag inte gillar den jag är där. Därför förstod jag nog lite varför jag kunde blivit lämnad. (fast fallet inte var så)

Hur som hälst så har jag ängnat kvällen åt att vara arg och ledsen. Nu mäst på mig själv...

Att jag inte fattar hur bra jag har det?! Jag har min Älsk, som alltid är där hur knäpp jag än är. Och min vän Björn Jenny. Hon står oxå ut i ur och skur, fast hon har det benit med skolan och sådär. Sen den där Tott, han är bara en hjärtlig extravän som oxå står ut. Fast han har faktiskt inget val...
Så har jag ju en massa fler vänner både på fritiden och på jobbet. Men dom träffar jag ju mäst bara på plats. (Fast dom betyder massor endå) ^_^

Jag känner mig så J*vla skruttig. Vart tog den glada Elin vägen?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bli det då, varför är du inte glad? :(

2010-01-31 @ 23:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0