En måndag har aldrig vart bättre

Som Stina sa; "Vet ni inte att ni är på jobbet? Ni har ju leendet (och pekar från ena örat till andra)härifrån och hit".
Det var en bra dag. Jag visste vad jag skulle göra och det fannas att göra för även lilla mig. Jag var glad. Jag må ha pratat rätt mycket med men vad gör det när jag får mycket gjort och arbetsdagen bara rullar på.
Jag fick frågan om jag inte ville vara på den avdelningen jag fått anställning på, men jag svarade bara att det var inget att vara upprörd på längre. Jag mådde bara dåligt av att tänka på allt negativt som kan hända.
Nu är jag nöjd med det jag har. Men en dag ska jag ändå fråga. Känner bara inte behovet idag...

Jag gick en sväng med Idisen idag i skogen. Det var skönt, fast jag hade huvudvärk. Jag han hem till Navy CIS, duschade och åt för att sedan sätta mig vid burken och kolla upp endel saker.
Skidresa tex. Och så naturligtvis fika"kravet" till alla kanotare.

På söndag är det cup här i Köping igen. KUL!!!! Kom och kolla vettja...


Jag kan faktiskt inte fatta att JAG har tagit den här bilden. Lovely <3  ^_^

Men nu ska jag nog faktiskt plocka ihop mig lite inför morgondagen och sen dra mig ner i soffan för lite tv eller i sängs för att de trötta ögonen ska slippa se på en stund.

Kram på världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0