"Har jag drömt om dig. Lilla Elin...."

Idag har det hänt mycket. Jag har insett att när älsk jobbar förmiddag vaknar jag kvart över 5 av hans klocka och inte kan somna om den sista halvtimmen. Detta har fått mig att fundera på om jag då, varannan vecka ska gå upp lite före 5 och gå en timmesprommenad där på morgonkvisten när jag ändå inte kan sova längre?! Tåls att tänka på...

Sen hade vi APT med min grupp på jobbet. Är ju inte så mycket med dem och insåg då rätt snabbt att frågorna jag tog upp inte främst handlade om den del av jobbet jag ska vara på utan där jag är nu. Jag gillar att vara där jag är, men jag gillar att göra det jag ska (igentligen) göra. Lite kluven..
Fick iallafall ur mycket ur var och en av dem och även nerskrivet mycket av det jag ville ha ut av mötet. Jag är mycket nöjd med det hela.

Jag skrev upp mig på listan "På riktigt intresserade av att åka till Haiti" idag. Jag är intresserad men jag vet att jag inte kommer åka. Det ska vara något riktigt bra megakort i ärmen dom ska trolla fram för att jag ska falla. Jag har för f*n allt här. Om inte minst framtidsplaner jag vägrar missa. Jag kan hjälpa till hemma med, för det finns människor med det behovet på hemmaplan med. Känner inte för att göra reklam för Sverige...

Jag ska nästa vecka och veckan efter det på kurs i Kalberg i Stockholm med en kille från jobbet som får heta Herr R. (mycket bättre än alla de namn han har på jobbet =P) Det ska bli spännande och jag vill vill vill att det ska finnas internet på plats så jag kan nörda dagarna i ända. Efter kursens slut naturligtvis.......

Jag sa nej till en god pizza eller liknade trotts att jag fått lön, kunde tagit något nyttigt och bara komma bort från jobbet en sväng.
Jag har dessutom typ skrattat hela dagen, eller vart dryg. ^_^

Jag har gått från att fråga om att få ledigt till skidåkning, till att inte åka, tillbaka till att åka. Så nu är det väl nästan spikat.

Det är nog det stora hela som inträffat tror jag. Absolut så det räcker till tycker jag.
Naturligtvis ännumer men nu ska jag lägga in fler bilder på Fuji så jag kan klippa och klistra kort i stockholm. *nöjd*

Kramar på er alla


 




Kommentarer
Postat av: Jenny

åka eller inte åka? jag fattar inte vad du menar :s Fick aldrig svar på frågorna i mitt sista sms, fick bara svaret att du just då fick det...

2010-01-26 @ 00:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0