Idag...

Jag har haft en pratdag idag. (stackare som fick ståut, men tack ^_^)
Älsk har åkt till Danmark (lycka till) och jag ahr vart glad, pratat barn och känt mig krängt under dagen. Jag känner att folk vill ha min åsikt men bara för att dom behöver se att jag rör mina läppar, inte för att få en annan syn på saker eller reflektera. Många gånger var det som att tala med en vägg, och det var inte bara en person.
Jag kände mig helt kalsvättig och pulserade ilska i kroppen runt 3 när jag höll på att få nog. Men jag klarade mig.
Snart känner jag människor så bra, och andra mig, så jag kan få ett totalutbrott och ändå förstår folk mig. Det kommer vara skönt den dagen då det får komma ut, jag längat...

NU ÄR DET HELG!!!!!


Kommentarer
Postat av: Snabbfot

På dem bara!!! (Så vidare att det inte är mig förstås...huuuga...)

Kram och Trevlig helg!!

//Snökastaren ;)

2010-01-08 @ 23:28:52
Postat av: Irony by Linn

Haha, det är bra att vara pratglad juu ;)



Ha det gött! =))

2010-01-09 @ 17:05:34
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0