Jag vill inte till jobbet.......

Hur svårt kan det vara?
Vad är det jag inte litar på?
Jag är inte säker men jag tror det är de oberäkliga människorna, dom man aldrig vill bli som och de ostrukturerade dagarna som inte passar mig. Igentligen vet jag inte ens när det är fika eller lunch för kommer en bil, ja då är det så. Eller två, eller 4.. Jaha!?
Jag är så trött på läget helt enkelt. Trött på att inte få svar, trött på att kuta runt och tro.
Trött på att känna att det är jobbigt i hela kroppen att åka till jobbet.
Känner mig faktiskt om en riktig "humörnerdragare". Hur f*n ska jag kunna vara den glada lilla tjej jag är när jag bara vill spy, fast jag tycker om folk?

Det här tar knäcken. Och varför gör dom inget?

Jag är inte ensam...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0